sobota, 9 kwietnia 2011

Gitara

Na dzisiejszych zajęciach gitary ćwiczyłam ścieżkę przejścia , czyli zmiany akordów:
E moll na A moll i A moll na E moll
A moll na C dur i C dur na A moll
C dur na E moll i E moll na C dur

No...

Ach na razie z tą ścieżką idzie mi słabo, ale nie znam nikogo kto za pierwszym razem zrobiłby to wspaniale :)
jak kogoś znacie to napiszcie :)

A no i w końcu mogę normalnie grać na gitarze , ponieważ w piątek przyszedł mi stroik do gitary : D

Lubię grać na gitarze ....

4 komentarze:

  1. oj tam oj tam , ja teraz gram te akordziki i są dla mnie podstawowe i z resztą chyba najłatwiejsze .bardzo łatwo mi się z nich przechodzi , to kwestia czasu :> zobaczysz , nauczysz się tego! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i też nie znam nikogo kto by od razu to umiał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka ma rację, z czasem będziesz mistrzem. :)

    OdpowiedzUsuń