sobota, 12 marca 2011

O mnie :

Mam na imię Kasia, mam 14 lat . Moim ulubionym zajęciem jest słuchanie muzyki , mówienie o niej i(w przyszłości) jej granie . Moje zainteresowanie rockiem zaczęło się od mojego taty oraz dzięki mojej przyjaciółce Natalii G (którą pozdrawiam). Moimi ulubionymi zespołami są: Bon Jovi, Nirvana , Metallica , Queen , The Beatles ..... oraz wiele więcej
Dziś miałam pierwszą lekcję gitary , nauczyłam się czterech akordów i myślę że całkiem nieźle mi idzie (choć to dopiero pierwsza lekcja : p) . Myślę że to tyle o mnie .....
! Pozdrawiam wszystkich !

5 komentarzy:

  1. Czadersko sie zapowiada! totalny rock! :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. czad , fajnie się zapowiada , tak ROCKOWO! :D haha. mam nadzieję że niedługo napiszesz następnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pozdrowienia, no i chcę już nowego posta!! ROCK AND ROLL!
    Smells like teen spirit <3

    OdpowiedzUsuń
  4. EJ KASIU. a co z miłością do Muse? Żądam pozdrowień!

    PS. czy teraz dzięki mnie wszyscy będą zakładać blogi...?

    OdpowiedzUsuń